Mercury представляє моделі Verado, FourStroke, Pro XS і SeaPro V8 і V6 потужністю від 175 до 300 к.с.

Фонд дю Лак, штат Вісконсін. - Mercury Marine нещодавно розширив і доповнив свою лінійку підвісних двигунів, випустивши кілька 4,6-літрових моделей V8 - 250 і 300 к.с. Verado®, 200, 225, 250 і 300 к.с. Pro XS® і 225, 250 і 300 к.с. SeaPro - а також V6 3,4-літровий 175, 200 і 225 к.с. FourStrokes.

Ці мотори наступного покоління становлять найбільшу програму розробки нового продукту, яку Меркурій здійснив за свою 79-річну історію, що спричинило значне розширення виробництва.

 

Нові підвісні двигуни V8 та V6 Mercury мають високу конфігурацію, щоб задовольнити потреби найрізноманітніших сегментів човнів, від вишуканих характеристик Verado; до паливної ефективності та багатофункціональності оснащення FourStroke; до конкурентних переваг, які Pro XS забезпечує турнірним рибалкам; і до надзвичайної комерційної міцності та надійності SeaPro.

"Ці двигуни мають атмосферне повітря, довговічні, потужні та пропонують споживачеві такі варіанти, яких у них ніколи раніше не було", - сказав Пфайфер. "Ця нова лінійка відповідає тому, про що просять споживачі, і ми із задоволенням дамо їх їм".

 

Новий 250 і 300 к.с. Verado

 

Нові мотори V8 потужністю 250 і 300 к.с. Verado знову піднімають планку для морської галузі. Продовжуючи спадщину Verado як най вишуканого підвісного двигуна на воді, нова платформа V8 забезпечує вражаючі характеристики в діапазоні обертів. Морські випробування показали, що Verado на 300 к.с. швидше на 20 відсотків швидше і на 2 милі на годину швидше, ніж найближчий конкурент, в той же час забезпечуючи на 8 відсотків кращу економію палива.

Двигуни V8 Verado сумісні з пілотуванням Mercury Joystick for Outboard для максимальної маневреності та управління, а також оснащені цифровим управлінням та електрогідравлічним гідро підсилювачем, спроектованим Mercury. Оснащені адаптивним регулюванням швидкості, вони забезпечують підвищену реакцію дросельної заслінки та "спортивніше" відчуття.

Досвід водіння Verado додатково покращується передовим у своєму класі звуко захистом та зменшенням вібрації для надзвичайно плавної та тихої їзди. Нові двигуни оснащені ексклюзивною системою Advanced MidSection (AMS) від Mercury, яка переміщує опори двигуна за кормою та назовні, щоб практично усунути вібрацію від передачі на човен. Насправді передана вібрація на колосальні 60% менше, ніж двигун ведучого конкурента на 300 к.с. Моделі, оснащені системою AMS, також мають електрогідравлічний гідро підсилювач керма і сумісні з системою пілотування Joystick Mercury, яка забезпечує максимальний контроль та маневреність у багатомоторних додатках.

Ексклюзивна розширена функція управління звуком дозволяє користувачам перемикатися між надзвичайно тихою роботою та спортивним звуком, що звучить «гірше».

Параметри кольору

Варіанти кольорів капота Mercury’s Warm Fusion White, Cold Fusion White та Pearl Fusion White - на додаток до традиційного Phantom Black - поєднуються з чотирма кольоровими панелями фабричного акценту та панеллю «готової до фарби», щоб дозволити власникам додатково персоналізувати свої двигуни.

 

Новий 175-300 к.с. Pro XS

Нові двигуни V6 175 к.с. та V8 200, 225, 250 та - вперше в історії - двигуни Pro XS потужністю 300 к.с. - це наступне покоління виграшних турнірів. Завдяки новому полегшеному капоту Mercury, ці двигуни забезпечують все, що потрібно серйозному рибалці, щоб залишатися конкурентоспроможним, включаючи великий крутний момент від головних блоків із великим робочим об'ємом та чудове прискорення завдяки дизайну чотирьохкамерних кулачків та технології Transient Spark. V8 250hp Pro XS переміг провідного конкурента як у прискоренні, так і в найвищому рівні в морських випробуваннях - і забезпечив до 16 відсотків кращу економію палива під час круїзу. Коробка передач TorqueMaster наступного покоління доступна для деяких моделей; та моделі Pro XS потужністю 200-300 к.с. доступні з механічним або цифровим управлінням.

 

Налаштований на ефективність вихлопний сигнал V8 Pro XS спроектований для забезпечення м'якої якості звуку, гарантовано повертає голови. Наберіть нові моделі Pro XS із широким вибором пропелерів Mercury для максимальної продуктивності.

 

Новий SeaPro на 225, 250 і 300 к.с.

Меркурій підкріпив своє вже потужне сімейство комерційних підвісних двигунів, випустивши чотири нові моделі V8 4.6L у трьох класах потужності: моделі SeaPro з 225, 250 та 300 к.с. та 300 SeaPro AMS (Advanced MidSection). Всі вони пропонують довговічність, надійність та ефективність, якими SeaPro широко відомий.

 

Нові двигуни Mercury SeaPro потужністю 225-300 к.с. розроблені для забезпечення більшого робочого обсягу при меншій вазі, ніж у конкурентів; насправді кожна з моделей V8 SeaPro CMS (Conventional MidSection) є найлегшою у своєму класі. Mercury відкалібрував нові моделі V8 SeaPro, щоб забезпечити навантаження крутного моменту при менших рівнях обертів, що дозволяє користувачам важко працювати над своїми моторами, не створюючи напруги на двигуні, тоді як їх надзвичайно компактна та легка конструкція поєднується з удосконаленою оптимізацією дальності (ARO), щоб максимізувати паливо економіка в круїзі.

Високоефективний генератор змінного струму у моделях V8 SeaPro CMS забезпечує 20 ампер чистоти на холостому ходу та 85 пікових ампер, тоді як двигун V8 300 к.с. SeaPro AMS може похвалитися провідним у своєму класі 115-амперним генератором змінного струму.

Моделі SeaPro потужністю 225-300 к.с. оснащені комплектом паливного фільтра для водовідділення на човні, діагностичними датчиками SmartCraft та графічним доповненням користувача.

Провідна в галузі гарантія SeaPro для комерційних користувачів включає захист від корозії, значну перевагу перед конкурентами.

Нові моделі SeaPro V8 225-300 к.с., які відповідають спадщині робочих коней SeaPro, спроектовані на роки безперебійної роботи. Вони виготовляються з важких компонентів, щоб задовольнити вимоги глобальної комерційної експлуатації, включаючи коробку передач, яка перевірена в три рази більше, ніж тривалість життя рекреаційної коробки передач.

Розширений середній розділ (AMS)

Новий V8 300 к.с. SeaPro також доступний з AMS, забезпечуючи надзвичайно плавну їзду. Моделі AMS також оснащені електрогідравлічним гідро підсилювачем керма і сумісні з системою пілотування джойстика Mercury's для підвісних моторів.

 

Лінійка V6 Mercury FourStrokes (175-225 к.с.)

 

3.4L, 200 к.с. Mercury FourStroke - це найбільший робочий об'єм двигунів у класі 200 к.с. Вага в 213 кг також є найлегшим у своєму класі і на 16 кг легше, ніж сучасний продукт цього діапазону. Завдяки своїм подвійним кулачковим кулачкам (чотирикутники) та конструкції з чотирма клапанами, двигун буде швидше досягати вищих швидкостей. Крім того, цей підвісний двигун єдиний у своєму роді, який підтримує швидкість обертання в хвилину незалежно від навантаження або змін стану та забезпечує водіям „спортивніше” відчуття.

Чудова економія палива

Крім того, нові двигуни забезпечують економію палива для споживача. Під час круїзу та на WOT нові чотиритактні підвісні двигуни використовують перевагу фірмової калібрування Mercury “Advanced Range Optimization” (ARO), щоб забезпечити більшу економію палива, ніж двигун, який він замінює, і найближчий чотирициліндровий конкурент.

Додаткові параметри кольору

На додаток до легендарних чорних двигунів Mercury, ця нова лінійка пропонує три відтінки білого, доступні для підвісних двигунів 200 і 225 к.с.

Шум, вібрація та жорсткість

Новий 3.4L V6 може похвалитися чудовою якістю NVH і є вдосконаленням у порівнянні з сучасними продуктами. Ключові функції підвищення NVH включають:

· Дизайн V6 природно збалансований.

· Багатокамерний забір повітря затихає індукційний шум.

· Кришки паливної форсунки зменшують високочастотні шуми.

· Специфічні характеристики капота запобігають потраплянню шуму до оператора.

 

200 к.с. V6 SeaPro

Чотиритактний підвісний двигун Mercury SeaPro 200hp 3.4L V6 забезпечує найбільший робочий об'єм компанії у своєму класі. Це також найлегший двигун у своєму класі і приблизно на 25 фунтів легший за двигун, який він замінює. Як і всі підвісні двигуни Mercury SeaPro, чотиритактний 3,4-літровий V6 побудований для довговічності та надійності та відкалібрований для комерційного використання.

Як і 3,4-літровий V6 175-225 к.с. FourStroke, новий підвісний мотор V6 SeaPro потужністю 200 к.с. має калібрування "Advanced Range Optimization / ARO", яке було розроблено інженерами Mercury для оптимізації економії палива. ЕБУ автоматично регулює подачу палива, коли умови сприятливі. Це робиться настільки плавно, що оператор цього не відчує і не почує. ARO забезпечує оптимальну економію палива, надаючи споживачам впевненість довше залишатися на воді.

 

 

 

Видатні інновації нових підвісних двигунів Mercury V8 та V6 включають:

  • Вибрані мотори VMS V8 та V6 (звичайні середні секції) сумісні з механічними або цифровими елементами управління, гідравлічним або гідро підсилювачем рульового управління та Mercury Big Tiller.

  • Адаптивне регулювання швидкості: підтримує бажані оберти за хвилину незалежно від змін навантаження або умов без регулювання положення важеля дросельної заслінки - перше для зовнішньої промисловості.

  • Надзвичайно плавний і тихий: налаштований багатокамерний повітрозабірник мінімізує повітряний шум; кришки паливної форсунки зменшують високочастотні шуми.

  • Ексклюзивна в галузі технологія управління акумуляторами: Коли напруга акумулятора зменшується, двигун автоматично збільшує оберти холостого ходу, щоб збільшити потужність генератора і зарядити низький рівень заряду акумуляторів до належного рівня, захищаючи операторів від розрядження акумулятора під час тролінгу.

  • Ексклюзивна сервісна дверцята Top Cowl спрощує планове технічне обслуговування - ви можете перевірити рівень масла або долити масло, не знімаючи верхній кожух.