1939

Карл Кихефер
Карл Кіхефер

Карл Кіхефер (Carl Kiekhaefer) зі своїм батьком придбав завод з виробництва підвісних човнових двигунів (Цедабург, Вісконсін, США). Створення компанії «КІХАФЕР МЕРКЬЮРІ». Мета придбання - переоснащення заводу для виробництва магнітних сепараторів для молокозаводу. В цьому ж році було якісно вдосконалено 300 моторів, виготовлених попередником. В результаті було отримано перше велике замовлення.

1940

Перша участь у виставці суднових двигунів. Замовлення 16000 моторів.

1941

Початок Другої світової війни. Вимога уряду США про переорієнтацію промисловості для потреб армії. Через два місяці впровадження у виробництво ланцюгових пилок з повітряним охолодженням продуктивністю 60 см за 17 секунд. Найближчий конкурент - за 52 сек. До кінця війни компанія є найбільшим заводом з виробництва ланцюгових пилок.

1947

Логотип Mercury
Логотип Mercury зразка 1946 року

Мотор Mercury

Після війни з'явилася потреба в більш потужному моторі для активного відпочинку. Освоєння виробництва 2-х циліндрового мотора потужністю 10 к.с.

Застосування антифрикційних кулькових і роликових підшипників у всіх основних компонентах: шатуни, колінчастий вал, карданний вал, гребний вал.

1949

алюмінієві кріплення для мотора

Перші ковані алюмінієві кріплення для мотора.

1948

Спортивна команда Mercury

Освоєння виробництва мотора Thunderbolt (40 к.с. 4-цил., двотактний).

Створення спортивної команди для участі в перегонах з метою реклами компанії.

1952

Гребний вал

Пази гребного валу виключають прокручування гребного гвинта на валу.

1957

Команда Mercury

Створення випробувальної водойми «Озеро Х» у Флориді. Освоєння виробництва мотора MARK 75 (60 к.с. 6 цил.)

Встановлення рекорду в безперервному заїзді «на виживання»: 80467б, 2 км (50000 миль) за 68 ¾ дня з середньою швидкістю 48,76 км / год (30,3 миль / год).

Mercury Mark 10

2-циліндровий двигун Mercury Mark 10 потужністю 10 к.с. На моторі вперше встановлена система вихлопу через втулку гвинта. Двигун сконструйований з урахуванням мінімальних викидів в навколишнє середовище.

1960

Mercury на воді

Значне зростання компанії.

1961

Двигун MerCruiser

Злиття з корпорацією BRUNSWICK, що має 125-річний досвід виробництва товарів для відпочинку.

Розроблено перший двигун MerCruiser потужністю понад 100 к.с. з поворотно-відкидною колонкою.

1962

Mercury 1000

Mercury 1000 - перший в світі підвісний двигун потужністю 100 к.с.

1966

Мотор Mercury

Система запалювання Thunderbolt перша в галузі забезпечує напругу до 40000 вольт для запуску двигуна.

1967

Мотор Mercury

Представлена система захисту від корозії MerCathode. Це сама просунута система для свого часу.

1969

Карл Кіхефер залишає посаду президента компанії. Назва фірми Kiekhaefer Marine перетворюється в Mercury Marine.

Застосування високоміцного сталевого сплаву в кулькових і роликових підшипниках. Підшипники використовуються в коробці передач, шатунах, колінчастому валу.

1970

Мотор TWISTER II

Мотор TWISTER II встановив рекорд швидкості для підвісного двигуна - 219,5 км.год (136,4 миль / год, вище на 5 миль / год більш раннього рекорду).

1971

Відкриття заводу MARINE POWER EUROPE по виробництву підвісних моторів в Європі (Вервьер, Бельгія).

1973

Перша заводська система гідропідйому.

Нова конструкція поршнів, що забезпечує більшу міцність і продовжує термін служби мотора.

1984

Представлена унікальна електродепозитна фарба. Важливі компоненти мотора отримують кращу для свого часу захист від корозії..

1986

Розроблено двигун з поворотно-відкидною колонкою Bravo One з підвищеною потужністю і надійністю.

1988

Представлена нова система вприскування палива з електронним управлінням на двигунах Mercury Laser Xri і Mariner Magnum EFI.

1993

Mercury Sport Jet

Освоєння виробництва водометного двигуна SPORT JET 90 для установки на катери BAYLINER, SEA RAY.

1994

Освоєння виробництва водометного двигуна SPORT JET 120 для буксирування воднолижника.

1995

Mercury Sport Jet

Освоєння виробництва двотактного підвісного двигуна OPTIMAX 200 з прямим вприскуванням DI, що задовольняє вимоги стандарту чистоти вихлопу 2006 року.

1996

OptiMax в Руані

Перший двигун OptiMax з системою прямого вприскування палива. Мотор забезпечує безпрецедентну економію палива і відповідає всім екологічним стандартам.

Двигун OptiMax встановив рекорд в швидкісному заїзді «24 години в Руані» (Руан, Франція).

2002

Mercury OptiMax

Підвісні мотори Mercury OptiMax встановлюють нові рекорди швидкості у всіх категоріях.

Цифрова система управління газу / реверс дає точність, надійність і зручність.

International Organization for Standardization

Підрозділ Marine Power Europe пройшло сертифікацію за системою менеджменту якості ISO 9001: 2000.

2004

Mercury Verado

Революція підвісних моторів: чотиритактний двигун Verado з приводним повітряним нагнітачем. Мотор має велику потужність, виключно низьким рівнем шуму, чудовою системою управління. Verado встановлює нові стандарти для підвісних моторів.

Підрозділ Marine Power Italia пройшло сертифікацію за системою менеджменту якості ISO 9001: 2000. Сертифікація пройшла в рекордно короткі терміни - за 6 місяців.

2005

Підрозділ Marine Power Europe повторно пройшло сертифікацію за системою менеджменту якості ISO 9001: 2000. 3 роки інтенсивної роботи, спрямованої на поліпшення якості продукції та увагу до клієнтів стали результатом успішного проходження сертифікації ще на 3 роки.

2006

Mercury Marine і Cummins MerCruiser Diesel Brunswick представляють навігаційну систему - Zeus

Mercury Marine і Cummins MerCruiser Diesel Brunswick представляють саму передову в світі навігаційну систему - Zeus.

Об'єднавши 15 років випробувань і досліджень, Zeus обіцяє зробити управління яхтою легким. Він забезпечує безпрецедентний рівень безпеки, продуктивності та управління судном, дозволяючи капітанам утримувати положення судна, незважаючи на вітер і хвилю, розвертатися на 360 градусів на місці, швариувати судно за допомогою джойстика.

2007

Brunswick Marine in EMEA

Marine Power Europe і Brunswick European Group були реорганізовані в Brunswick Marine in EMEA. Нова структура дозволила поліпшити взаємодію всередині компанії.

2012

Mercury Marine 150 RIB

Mercury Marine випускає новий чотиритактний 150-сильний двигун.

Довгоочікуваний двигун - лауреат престижної Міжнародної премії в області човнової промисловості 2011 року та нагороди за інновації - швидко стає новим кращим вибором для всіх сегментів використання, від офшорних швидкохідних катерів до RIB і алюмінієвих рибальських човнів.

2013

Mercury Verado

Легке управління джойстиком стає доступним і для підвісних двигунів.

Сконструйована і розроблена для підвісного двигуна Mercury Verado, система джойстика може бути встановлена на човнах, оснащених від двох до чотирьох двигунів Verado (250 к.с. або 300 к.с.).

Меркурій завершує консолідацію / розширення виробничих площ.

Компанія Mercury Marine завершила кілька проектів з розширення, додавши близько 3500 квадратних метрів до виробничих площ Mercury, загальною площею близько 140 тисяч квадратних метрів в Фон-дю-Лак. Також було встановлено обладнання для нових проектів, а додаткове обладнання планується встановити в 2014 і 2015 роках, що дозволить оптимізувати виробничі потужності нової будівлі.

2014

Mercury 75 років в бізнесі

Mercury відзначає 75 років в бізнесі.

Mercury була заснована Е. Карлом Кіхафером в 1939 році, коли він придбав збанкрутілий завод з виробництва двигунів в Седарбурзі, штат Вісконсін. Mercury зробив свій вагомий внесок в морську галузь, надаючи надійні, інноваційні продукти. Наші двигуни давно відомі тим, що не тільки доставлять вас туди, куди ви хочете, але і швидше.

2015

Чотиритактні двигуни потужністю 80, 100 і 115 к.с. Mercury Marine

Mercury Marine представляє нові підвісні чотиритактні двигуни потужністю 80, 100 і 115 к.с.

Нові двигуни Mercury об'ємом 2,1 л побудовані по тій же архітектурі, що і перевірений часом, надійний і надзвичайно популярний Mercury F150, щоб гарантувати, що вони запускаються і працюють стабільно довго, незалежно від того, з якими умовами вони стикаються.

2017

Mercury Marine представили лінійку нових V6-V8

Mercury Marine входить в нову еру атмосферних підвісних двигунів, представляючи лінійку V6-V8.