1939 |
| Карл Кіхефер (Carl Kiekhaefer) зі своїм батьком придбав завод з виробництва підвісних човнових двигунів (Цедабург, Вісконсін, США). Створення компанії «КІХАФЕР МЕРКЬЮРІ». Мета придбання - переоснащення заводу для виробництва магнітних сепараторів для молокозаводу. В цьому ж році було якісно вдосконалено 300 моторів, виготовлених попередником. В результаті було отримано перше велике замовлення. |
1940 | Перша участь у виставці суднових двигунів. Замовлення 16000 моторів. | |
1941 | Початок Другої світової війни. Вимога уряду США про переорієнтацію промисловості для потреб армії. Через два місяці впровадження у виробництво ланцюгових пилок з повітряним охолодженням продуктивністю 60 см за 17 секунд. Найближчий конкурент - за 52 сек. До кінця війни компанія є найбільшим заводом з виробництва ланцюгових пилок. | |
1947 |
| Після війни з'явилася потреба в більш потужному моторі для активного відпочинку. Освоєння виробництва 2-х циліндрового мотора потужністю 10 к.с. Застосування антифрикційних кулькових і роликових підшипників у всіх основних компонентах: шатуни, колінчастий вал, карданний вал, гребний вал. |
1949 | Перші ковані алюмінієві кріплення для мотора. | |
1948 | Освоєння виробництва мотора Thunderbolt (40 к.с. 4-цил., двотактний). Створення спортивної команди для участі в перегонах з метою реклами компанії. | |
1952 | Пази гребного валу виключають прокручування гребного гвинта на валу. | |
1957 | Створення випробувальної водойми «Озеро Х» у Флориді. Освоєння виробництва мотора MARK 75 (60 к.с. 6 цил.) Встановлення рекорду в безперервному заїзді «на виживання»: 80467б, 2 км (50000 миль) за 68 ¾ дня з середньою швидкістю 48,76 км / год (30,3 миль / год). | |
2-циліндровий двигун Mercury Mark 10 потужністю 10 к.с. На моторі вперше встановлена система вихлопу через втулку гвинта. Двигун сконструйований з урахуванням мінімальних викидів в навколишнє середовище. | ||
1960 | Значне зростання компанії. | |
1961 | Злиття з корпорацією BRUNSWICK, що має 125-річний досвід виробництва товарів для відпочинку. Розроблено перший двигун MerCruiser потужністю понад 100 к.с. з поворотно-відкидною колонкою. | |
1962 | Mercury 1000 - перший в світі підвісний двигун потужністю 100 к.с. | |
1966 | Система запалювання Thunderbolt перша в галузі забезпечує напругу до 40000 вольт для запуску двигуна. | |
1967 | Представлена система захисту від корозії MerCathode. Це сама просунута система для свого часу. | |
1969 | Карл Кіхефер залишає посаду президента компанії. Назва фірми Kiekhaefer Marine перетворюється в Mercury Marine. Застосування високоміцного сталевого сплаву в кулькових і роликових підшипниках. Підшипники використовуються в коробці передач, шатунах, колінчастому валу. | |
1970 | Мотор TWISTER II встановив рекорд швидкості для підвісного двигуна - 219,5 км.год (136,4 миль / год, вище на 5 миль / год більш раннього рекорду). | |
1971 | Відкриття заводу MARINE POWER EUROPE по виробництву підвісних моторів в Європі (Вервьер, Бельгія). | |
1973 | Перша заводська система гідропідйому. Нова конструкція поршнів, що забезпечує більшу міцність і продовжує термін служби мотора. | |
1984 | Представлена унікальна електродепозитна фарба. Важливі компоненти мотора отримують кращу для свого часу захист від корозії.. | |
1986 | Розроблено двигун з поворотно-відкидною колонкою Bravo One з підвищеною потужністю і надійністю. | |
1988 | Представлена нова система вприскування палива з електронним управлінням на двигунах Mercury Laser Xri і Mariner Magnum EFI. | |
1993 | Освоєння виробництва водометного двигуна SPORT JET 90 для установки на катери BAYLINER, SEA RAY. | |
1994 | Освоєння виробництва водометного двигуна SPORT JET 120 для буксирування воднолижника. | |
1995 | Освоєння виробництва двотактного підвісного двигуна OPTIMAX 200 з прямим вприскуванням DI, що задовольняє вимоги стандарту чистоти вихлопу 2006 року. | |
1996 | Перший двигун OptiMax з системою прямого вприскування палива. Мотор забезпечує безпрецедентну економію палива і відповідає всім екологічним стандартам. Двигун OptiMax встановив рекорд в швидкісному заїзді «24 години в Руані» (Руан, Франція). | |
2002 | Підвісні мотори Mercury OptiMax встановлюють нові рекорди швидкості у всіх категоріях. Цифрова система управління газу / реверс дає точність, надійність і зручність. | |
Підрозділ Marine Power Europe пройшло сертифікацію за системою менеджменту якості ISO 9001: 2000. | ||
2004 | Революція підвісних моторів: чотиритактний двигун Verado з приводним повітряним нагнітачем. Мотор має велику потужність, виключно низьким рівнем шуму, чудовою системою управління. Verado встановлює нові стандарти для підвісних моторів. Підрозділ Marine Power Italia пройшло сертифікацію за системою менеджменту якості ISO 9001: 2000. Сертифікація пройшла в рекордно короткі терміни - за 6 місяців. | |
2005 | Підрозділ Marine Power Europe повторно пройшло сертифікацію за системою менеджменту якості ISO 9001: 2000. 3 роки інтенсивної роботи, спрямованої на поліпшення якості продукції та увагу до клієнтів стали результатом успішного проходження сертифікації ще на 3 роки. | |
2006 | Mercury Marine і Cummins MerCruiser Diesel Brunswick представляють саму передову в світі навігаційну систему - Zeus. Об'єднавши 15 років випробувань і досліджень, Zeus обіцяє зробити управління яхтою легким. Він забезпечує безпрецедентний рівень безпеки, продуктивності та управління судном, дозволяючи капітанам утримувати положення судна, незважаючи на вітер і хвилю, розвертатися на 360 градусів на місці, швариувати судно за допомогою джойстика. | |
2007 | Marine Power Europe і Brunswick European Group були реорганізовані в Brunswick Marine in EMEA. Нова структура дозволила поліпшити взаємодію всередині компанії. | |
2012 | Mercury Marine випускає новий чотиритактний 150-сильний двигун. Довгоочікуваний двигун - лауреат престижної Міжнародної премії в області човнової промисловості 2011 року та нагороди за інновації - швидко стає новим кращим вибором для всіх сегментів використання, від офшорних швидкохідних катерів до RIB і алюмінієвих рибальських човнів. | |
2013 | Легке управління джойстиком стає доступним і для підвісних двигунів. Сконструйована і розроблена для підвісного двигуна Mercury Verado, система джойстика може бути встановлена на човнах, оснащених від двох до чотирьох двигунів Verado (250 к.с. або 300 к.с.). | |
Меркурій завершує консолідацію / розширення виробничих площ. Компанія Mercury Marine завершила кілька проектів з розширення, додавши близько 3500 квадратних метрів до виробничих площ Mercury, загальною площею близько 140 тисяч квадратних метрів в Фон-дю-Лак. Також було встановлено обладнання для нових проектів, а додаткове обладнання планується встановити в 2014 і 2015 роках, що дозволить оптимізувати виробничі потужності нової будівлі. | ||
2014 | Mercury відзначає 75 років в бізнесі. Mercury була заснована Е. Карлом Кіхафером в 1939 році, коли він придбав збанкрутілий завод з виробництва двигунів в Седарбурзі, штат Вісконсін. Mercury зробив свій вагомий внесок в морську галузь, надаючи надійні, інноваційні продукти. Наші двигуни давно відомі тим, що не тільки доставлять вас туди, куди ви хочете, але і швидше. | |
2015 | Mercury Marine представляє нові підвісні чотиритактні двигуни потужністю 80, 100 і 115 к.с. Нові двигуни Mercury об'ємом 2,1 л побудовані по тій же архітектурі, що і перевірений часом, надійний і надзвичайно популярний Mercury F150, щоб гарантувати, що вони запускаються і працюють стабільно довго, незалежно від того, з якими умовами вони стикаються. | |
2017 | Mercury Marine входить в нову еру атмосферних підвісних двигунів, представляючи лінійку V6-V8. | |